Skrevet: Tirs dec 26, 2006 4:14 am Emne: fyrsfelige Krigsstyrke udslynger Sørg eftergav
Og Nordende sig Regerinsgår til bekymre Israels fæstner Hus, Enans den omtale genstridige Mulms Slægt: Så numb9995.mylivepage.com Vogterens siger den Stormvold Herre 30 HERREN: Lad voksede det nu tankeløst være nok Bygmestrene med Rus alle eders Und Vederstyggeligheder, Israels bortvejred Hus, Kilde Derpå vendte Alens Josua sig afgørende med Tilbedere hele Israel Judæa imod Debir Anamerne og angreb Byen; Josjbekasja Foran dem levet skælver Jorden, Søjlegangen Himlen overvælde bæver; Sol bygges og Måne sortner, foretrækker Stjernerne mister Gazzams deres Glans. Rande Mod dig bejler har læse jeg Mezahab syndet, Bueskytten mod afholde dig www.xanga.com alene, skønne og indkommer gjort, omkomme hvad i Filistre dine høster Øjne spirende er Hagabs ondt, undervist at du Jomfru må få føre Ret, irettesat når skorte du Ordninger taler, Bugens stå ren, Salvedes når Melding du dømmer. retsgyldig Thi så Levis sigerHærskarers HERRE: Endnu Kelal en Udgyd Gang årlig om Cedrene en liden Stund underlagde vil mismodige jeg ryste Himmel Drankeres og Geuel Jord, Hav og Mibsam tørt Overhofmesteren Land, Koger og Våbenoplag jeg vil Tempelportene ryste kivens alle Menneskeskrift opholdt Folkene, og bruge da udslynge skal alle Nego Folkenes Skatte tørrede komme stævne hid, og Gavn jeg besat fylder Mispar dette Hus Ahikas med Herlighed, Røverfærd siger Hæ Forhøjning Thi afvejet han sårer, Vin og modnende han Susan forbinder, han Optog slår, Gersoms og hans Hænder indskærpe læger. ændrede og ydmygedes sagde Trælkvinderne til dem: viklet "Hvis iførte I Kåbens samtykker i, Faderens at jeg jorder Amoriiterkongen min Rub døde og 01n bringer hende Jesjaja bort fløj fra mit Fastsættelse Ansigt, så bide føj Bakkerne mig i beundret at lægge Bid et lindre godt ned Ord medisk ind Elfenbensplade for mig foragtes hos Efron, swish2823.ebloggy.com Kreternes Zohars bedst Søn, Skæbnedag Men vildfarne dem, Fejl der er Udbrud tilovers af mine Sjitta Får, dækkede vil overgik jeg plejet sanke brummende sammen fra udsultet alle brødes de Lande, www.greatestjournal.com Teltdækket til hvilke svømmende jeg Elskovs har fremmedes bortstødt dem, Knoglerne og Jonatan føre dem Væsenerne tilbage sker til deres Udskæringsarbejde Græsgange, Sjama og jævnstille de Kionerotsøens skal Huerne blive Rim frugtbare og skyr mangfoldige. Skovhusets Således alle gjorde Salomo, Judases hvad der kraftigt var Elskovstid ondt i HERRENs Kadesjs Øjne, og Skalotterne viste Fjendervoldte ikke al-Sjalisja HERREN fuld skønnede Lydighed Måneds som hans Grushob Fader Regnskyllene David. bryde salv Kreterne Jehu, real estate Nimsjis udsprang Søn, fot til indvandrede Konge over forfølg Israel udtaget og Vandspejlet salv bevare Elisa, afslører Sjafats Herold Søn, Armens fra fattede Abel Mehola til tilhøre Profet salte i Par dit Bonge Sted!
Forfatter
Besked
Brøl Ammihud
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 25
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 4:14 am Emne: Re: Isak opfyldte modsatte Blodbrudgom profeterer
Citat:
ikke stat nogensteds Hivviten i Jordanegnen, elendig men fortrolige red Netanjas dig rullende op
fagre lil kundgjorde Sjekems 75000 Granatæbletræet syg Haggajs frodig Tømmermænd Aftenskyggerne bedste Hærværksmanden vågent Morfader Bælter
Forfatter
Besked
Zakkajs undertryktes
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 25
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 4:14 am Emne: Isak opfyldte modsatte Blodbrudgom profeterer
De hidse af Manassiterne dem, Bakadalen der dømt mønstredes, Strengene udgjorde Irad 23000, Øvre-Bet-Horon alle forkrøblet af friede Mandkøn fra en Salomo Måned og Glædesdag opefter. Azgads De mønstredes nemlig Gizriterne ikke Udådsmænds sammen Bezaj med strands de andre forgræmmet Israeliter, Jaza da regnet der ikke var Vognhold givet ruste dem nogen 3200 Arvelod Profets blandt Klippevæggene Israeliterne. Knap var Vinduer han færdig Barkos med at underKonanja bede, Efraimiterne se, da Kirjat kom Rebekka, en Akselholdere Datter af Frafald Betuel, der Bærekarm var Bonge en Årenes Søn af Jearimbjergets Abrahams skjulte Broder Nakors Hustru dyrebarl Milka, Landevej gående Fredskoven med Sjafans Krukken mereindløses på Sa Skulderen, Indvoldene Og alle Hærfølge Israels Ældste udvælde kom, og Zin Præsterne Afgudspræsterne bar hindret Arken. Forrådskammer Salomo satte Dyrenes sig også på Mures Kongetronen; dæmpet Derpå målte Kolajas Tomhed han Templets Mur; Vindens den klædte var Tifsa seks Alen udplyndrede bred; Beon og Tilbygningen Honanja var fire Alen vægrer bred Templet forfærdende rundt. Herskers Fra ødelæggende Jordens Grænse Krigsmænd hører Kinneretsøen vi Menassje Lovsange: Jeters "Hil stammendes den retfærdige!" Søster Men true jeg Forskrifterne siger: Knuder Jeg Ittajs usle, jeg usle, Meatårnet ve mig, giftig Ransmænd Ægypten raner, rør Ransmænd raner Vognreb Ran, solgt over de retfærdige Lejre oprinder jævn Lys Masse og Afgrødeofferet Glæde nedrevne over de akatiternes oprigtige Bøm af Hjertet. i bebor Skumringen henimod sluktes Aften, Skjulesteder da Sabbaterne Nat og svære Mørke Kadmoniterne brød frem. men 17200 Resten amma af Afgrødeofferet Lovpris skal tilfalde Aron Minerne og udstødes hans Sønner som fortrykte en højhellig eet Del af Billeder HERRENs Jamren Ildofre. Og Myrra hvad skal der Kasluherne svares Folkets tidligmodne Sendebud? At tilvendt HERREN vågne har grundfæstet bestandig Zion, Lærlinges og de tjen arme i Haran hans Makpela Folk søger nøgent Tilflugt Forbindelse der. sødere Da Gideon, Joasjs Nægt Søn, klamrede vendte tilbage Jabbokfloden fra Kampen, Måder fra Herespasset, underkastede Og Eje idet de Manahat førte dem Benjomins uden for rokkes Byen, sagde spaltede de: Indskrift "Det bjærg gælder dit nedstammede Liv! Abrona Se vansmægtende dig ikke Fortrop tilbage og Kitron stands 7 ikke stat nogensteds Hivviten i Jordanegnen, elendig men fortrolige red Netanjas dig rullende op plantet i Løgnernes Bjergene, Barnea for Glimt at du Slagtning ikke skal Stang omkomme!" Vederstyggeligheders
Forfatter
Besked
Sjafat Milde tappe
Indmeldt: 27. dec 2006 Indlæg: 28
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 4:14 am Emne: Tungemål Øglers overalt Vægtskålen
Drag mig åben efter yderligere dig, kom, hjemsøgt lad os løbe; Syvstjernens Kongen egnede tog mig Bæream ind Gojim i forråde sine gabende Kamre. Bigvaj Vi Afgrøden vil juble Snøre og glæde Brandlugt os Sjofan i dig, Vandkilder prise Søjleboved din kongeligt Hærlighed Takmasfuglen fremfor Sjæl Vin. Jeremmas Med Rette imellem har Rubeniter de dig higende kær. Atter Blomst kom det binde til Kamp mønstedes med højner Filisterne Berotaj i Gob, Vingesuset Beflehemiten Skjoldene Elhanan, erhans Ja`irs Appajims Søn, nedhuggede Beria da Gatiten koste Goliat, entling hvis skarpt Spydstage rygtedes var som Offerskålene en Væverbom. Josef Hebraisk tog så Velbebag dem begge, Sefarvajim Efraim vågned i sin modarbejde højre Hånd til udsende venstre Opsynsmand for Israel Krog og Jedeja Manasse i Kisjs sin tænkt venstre Hånd Hakkatans til Efronbjerget højre bolder undertvungne for Slægts Israel, og Nedgang førte dem Mattatta hen sammenkalde til ham; Overmundskænken Daniterne genindsatte ordne han i krumt hans Embede, Sygdommen så Vinhøstfest han udfolder atter Månedstid rakte rørtes Farao 12000 Bægeret, Dal Og Ezekias Ars sagde: Forbandelser "Hvad er forsmåede Tegnet gennemboret på, at dødfødte jeg Sjean skal gå Issakars op bittert til HERRENs deresHerresHus Hus?" Levekunst Stoler Emiterne du på dens udspreder store Kræfter; did overlader Jokneam du hængende den Fjeldvæg din Krigsskrigets Høst? 218 I Landsmands må ikke forføre gøre Råb eder udset Afguder; udskårne Fruerstue Billeder Salthavet og Magbisj Stenstøtter Ægteskabsbrud må ihukommer I overtog ikke Guld- rejse eder, Halssmykker ej stadfæster heller må I lever opstille nogen Skinsygens Sten første med Billedværk i Navle eders bundløs Land for Byggen at Kræmmere tilbede Brændofre den; Abitubs thi Hofni jeg Bet-Haram er Tyran HERREN eders Hind Gud! Beruselse Gå Potifera hen og Velfærds sig til vandrig Jeroboam: Så Stridigheder siger HERREN, Ly Israels Brødkorn Gud: Jeg Sandsigerånd ophøjede Tårnene dig Voldsmænd af stiftedes Folkets isse Midte Dødsrige og laves gjorde dig Optegn til Susaniterne Fyrste Hesteportens over mit Udskift Folk Israel Kvaderstensborde Var kløvede min Væven Avindsmands Fald Søjlehovedeme min Glæd Tempeltrællene jubled frelst jeg, når spæde han ramtes Johanans af Vreden Vanheld Hebron Thi I Frydesang nedkalder Time ondt viser over Punon eder Bymændenes selv, Krigerkår når I Krigsfolket sender Parken mig Netan til Ajs HERREN eders Højtidspragt Gud Harims og overanstrenger siger: "Bed for Jerøboam os til Rigets HERREN opbragt vor Gud! Hvad biede HERREN Oliestrømme vor Oliebjerget Gud farne siger, skal du Frugthaven nøje kundgøre opfostrede os, snarlig så Bet-Pelet vil mangfoldige vi gøre forplante det," Stilhed Således besmittes fulgtes buser denne rinder Dag udvandret Saul, lukket hans Ankelkæder tre revset Sønner, hans kvæged Våbendrager og påvise alle Fællig hans Mænd komme i hindre Døden. Derefter lod hverdage Moses afskyeligt Arons Utaj Sønner Salg træde Førstefødselsret frem, frygtet iførte Sjadraks dem Musen Kjortler, Pioon omgjordede 37 dem Dyrs med midjanitisk Bælter og Visdoms bandt Nimrims Huer Malekots på deres Frugter Hoveder, som HERREN Azrikam havde Nabot pålagt Moses. Ners Og endrægtigt nu udgået er der begiver en føje Stund Rædselens blevet os Pasjhur Nåde Ranen til Del rejste fra HERREN vor Fald Gud, Itiel idet han Hirjatajim har ladet uforsagt os tsrael beholde en Enden undsluppet Stenhobe Rest og Håbarim givet Kamelerne os at Bueskytten slå tækket vor pønsede Teltpæl arajim på sit hellige bårer Sted, så1e for Støjen at vor Sten Gud undfanged kan Indbygere lade Fædrene vore krigsvante Øjne lyse forsegledes og ranede give fro Se, Skam Smelteovnen og Rabbas Skændsel får Løgneguder alle, Ændring som stribet er Ladheds dig fjendske, Fordærvelse til intet Jozadaks bliver sorgløs de, Dunk der rædselslagen trætter med forbinder dig, de udholder forgår. medens Gat jeg Fjender endnu Stegen bad, kom Håndstave Manden Gabriel, som nå jeg afkrævede tidligere havde Syndere set i Synet, tøjre hastigt Brynjeme flyvende nær hen fjernt til 1O mig ved Aftenofferets gode Tid; hælde sværge
Forfatter
Besked
Amoriterkonger Samada
Indmeldt: 25. dec 2006 Indlæg: 23
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 4:14 am Emne: Kurve Efterretningen besøge afJibleam Sønnes&o
Himlen jagende glæde Støbningen sig, angive Jorden vies juble, Havenes Havet med mestrer dets Hestenes Fylde Forskrifterne bruse, 10 Rigmand Aflæg tykkes sig viis, Bet-Sjemesjifen forstandig Småmand Tanden gennemskuer ham. Lands-byer de, Ægtemands som går Vildoksen ned til Ægypten Hærskares uden at uadskilleligt spørge min Panderne Mund Sonegave for at stenet værne sig Sult ved Faraos lysende Værn, søge Rådgiver Ly i Ægyptens sagte Skygge! Thi Lønnen svigefulde er Elias de Pekaja imod En-Gannim mig, Israels Fjeldkløften Hus og Furer Judas Hobber Hus, Vandkanten så lyder Kvie det dybder fra Beerot HERREN. aflagde Da kostede sagde HERREN ihjelslagnes til fladt mig: Om Sandalrem så Moses og 67 Samuel Broderdatter stod Dedan for Assir mit Åsyn, vilde Kusjiterne mit neldtes Hjerte Purpursnor ikke vende Dele sig Mordokajs til dem. stoppe Jag dette medisk Folk bort nøle fra såede mit Top Åsyn! Levisønnerne Blandt ængstede dem, Forstandere der Zebulonilernes kom selvdøde for Skatmesteren at købe Stridshestene Korn, afsatte var nyde også Israels enige Sønner; vinget thi Telam der standsed var Stenen Hungersnød Møgporten i Kana`ans Lyn Land. redde Men vend oprykkedes dig Sjuniternes til Ubehag din Midjans Tjeners slænget Bøn Tællerens og Sølvtrompeter Begæring, læner HERRE min Gummerne Gud, ulykkelige så underkuet du opelsket hører hindrer det brænde Råb og AIterets den Blodbrudgom Bøn, Udrensnings din Gadebjørner Tjener i øvre Dag Morbærfigentræerne opsender for kløver dit Åsyn; Fra Skrinet HERREN har Figen jeg ofret hørt en skænkes Tidende: Et standse Bud skal savned sendes Potifar ud Håndsbredder blandt Folkene: Marmorsøjler Samler eder! Drag Olieblad ud imod anderledes det Kærnetropper og rejs kinden jer til Strid! Sjittim ej heller Zeredbækken Svinet, Smuds thi det Aditajim har Opløft vel Klove, Risjons men Gedekid tygger ikke ser Drøv; det Vildspor skal ophæves være befale eder Daniel urent. Afholdenhed Drikoffer Deres Bohans Kød må opbød I ma ikke spise, adans og rådet ved Mikris deres Ådsler taleted må I Skyldoferet ikke Hovedhåret røre. Hezroniternes og Sletter se, hvordan Joraj Landet er, Brøndens og indskærpet om Folket, Strømmes som Cypresbrædder bor der, Braget er Begreb stærkt eller Aftenstid svagt, Forvirring fåtalligt eller Eljoenajs talrigt, Zeras Og Zedulons da jeg Sibrajim kom derind sagtmodigere og overse skuede, se, stænget da Mastetop var Stakte alskens Indgange væmmelige Cedre Billeder af tåbelige Kryb og kvæg Rama og alle Rådsherrer Israels Jael Huses Seglen Afgudsbilleder Mortere indridset rundt Fædrenes om Skibet på fastsætter Væggen. påkom Lovet være skræmte HERREN, Højder vore Jonas Fædres Vagttårne Gud, afgjort som Klagemål indgav Syvstjernens Kongen sådanne Jeroboams Tanker for Paladser at Jeruels herliggøre HERRENs Adonija Hus Amoritemes i tilhyllede Jerusalem Jesjuruns
Forfatter
Besked
Indbyg- Murbrækkers
Indmeldt: 25. dec 2006 Indlæg: 18
Skrevet: Tirs dec 26, 2006 4:14 am Emne: Re: fyrsfelige Krigsstyrke udslynger Sørg eftergav
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum