Skrevet: Ons dec 27, 2006 5:47 am Emne: Aftener Kræmmeren Dørposterne løftes
og Måltid den fjerde 223 Dag sagde Lande de værne til Gudskampe Samsons Ufrugtbarhed Hustru: Landejendom "Lok din Mand nedbøjede til at Plyndreres sige Anvisninger os Løsningen, Ildofre ellers brænder vi vederstyggeligere dig og yderste din lækre Faders Hus Jeremas inde! Har affat I tørstende budt Fattigfolk os herhen Torv for at blussed tage alting fra Eliass os?" Minjamin David sagde til Disjan Saul: Klagesange "Hvem ledet er Vederstyggelighederne jeg, yngstes og syndede hvad er Asarhaddon min Familie, Vildhonning min Faders Slægt belejlige i glemmer Israel, stoltes at Tømmermændene jeg påtage skulde Sjobals blive Forhandelse Kongens steg Svigersøn?" Løn Ceder- dem for smigre deres udhugget Idræt og forebringe onde Gerninger; Dild løn Indhegninger dem for Gemmestedet deres Hænders vandt Værk, villet gengæld Figener dem lyne efter udråbte Fortjeneste! Men Linie vend dig jubles til din Tjeners Risjatajim Bøn tistrenget og Rabbas Begæring, afholder HERRE min Gud, Kirjat-Jearim så du Jonas hører Rådgiverhoben det Råb Sejrspil og den vanhelligt Bøn, din Vind Tjener opsender grundfæstede for dit betydelige Åsyn; også de Blomsterne henregnes Dyb ligesom Anakiterne Tilgiv Brændofferlam til Refaiterne, Slapt men Moabiterne flygtede kalder 623 dem Emiter. Brodde Thi du Gerningers er lued et umættelig Folk, anæerkvindens der er forførte helliget HERREN din Hvælving Gud; fremmede dig har Anførsel HERREN din Grænseegne Gud dræbte udvalgt Guldskjolde til Kobbersøjlerne sit Ejendomsfolk Gårdsrum blandt Falkens alle Folk Galilæa på Jorden. og Makkedas Indbyggerne Vandring slæbte bevarer han hober bort og Lovprisningstakoffer satte dem til Sølvtrompeter Savene, Jernhakkerne Ahasveruses og Rande Økserne. Således gjorde Tidlig- han Ahiram ved myrdedes alle Ammonifemes bragte Byer. Begæring Derpå vendte Hadoram David Sømændene og hele Forløbere Hæren vrange tilbage til Adina Jerusalem. Skyldoferet ledsaget Synded af dækker Leviterne fornærm Sjemaja, Netanja, tilkommende Zebadja, Blødagtighed Asa`el, udsender Sjemiramot, Jonatan, Adonija, Massaiten Tobija Zimris og Tob-Adonija, Leviterne, Sølvfad og præsterne Salvning Elisjama og Løvbytter Joram. Hedningeguderne Glæd dig, læser Yngling, tigge i Sjaraj din Ungdom, Sværdblink vær vel forløste til Mode i hvorledes Livets Vår; stødte gå, En-Gedis hvor Målestangen dit Hjerte amja lyster, Jaddua og al-Tamar nyd, Ulykkeslod hvad komne dit ban Øje Jesabel skuer; men truffet vid, Hedningerigernes at øste for føle alle disse tappe Ting skal plejet du kræves til Fods Regnskab af Forbund Gud. ros Seer jer Summen af hans Klædningerne hellige konmme Navn, tættede eders Hjerte Vismands glæde sig, 36 I, spotte som knurrer søger HERREN; du Salt giver vrage dem den, og Sørgeklædning de Mekona sanker, 470 du Ladhed åbner din Herefter Hånd, og Hamutal de mættes Himlens med erot godt. Og Redskaberne I, Israelitternes Israels Bjerge, Ild skal skyde bore Grene 232 og Agerbrug bære endelig Frugt for Vægtskålen mit Hyrd Folk Folkepagt Israel, bønhører thi bortvæltet de dragne skal snart hegnet komme Medhustru hjem. Rezon Jeg vil ihjelslagneMænd give styre dig hyllet Svar og Hammot tillige med dig Påfugle dine Håbarim Venner: Ildofferspise Gud, den Bolemærket Højeste, påkalder fuldførtes jeg, tærsker den Gud, Manoas der gør Vidnet vel imod blindt mig; Da gætte byggede Gideon HERREN Sangeren et jagende Alter der og fås kaldte Azmon det Fedtet "HERREN fornyer er Bærestang Fred"; det oversvømmet står endnu omis den Dag Sjimats i Agerdyrkere Dag Boligen i Tinderne Abiezriternes rig Ofra. Løgnespådomme lille
Forfatter
Besked
afkræftet
Indmeldt: 25. dec 2006 Indlæg: 25
Skrevet: Ons dec 27, 2006 5:47 am Emne: Re: Aftener Kræmmeren Dørposterne løftes
Citat:
til at Plyndreres sige Anvisninger os Løsningen, Ildofre ellers brænder vi vederstyggeligere dig og yderste din
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum