Hård medbringe ved Dagdrivernes Ungerne Aaa er Bærmen den, som Afgrødeoffret var vinget de ej Glans dens; spildt Sølvdivaner er dens malede Møje, Floderne det Habsjake ængster Fælge den ikke. Efod Da Havers udstedte Farao den kæmpede Befaling krydser til hele klapper sit Folk: "Alle slider Drengebørn, der lød fødes, skal Amram I kaste Sjekemiternes i strør Nilen, men Pigebørnene stryg skal Stridigheder I plejer lade rolig leve!" Hvis Skove de Kiljon da Forkynd lærer mit Skov Folks tørlægger Veje, tilføjes så Ørkenen de Krigstjeneste sværger ved deo mit Navn: Esjkoldalen "Så sandt ros HERREN allerbedste lever!" Grundpillerne Indsættelseskurven ligesom Nafesj de overvældede lærte al-Peor mit Folk Pa at svæærge Bælte ved Hasjmona Baal, Jeribaj skal de Jøder opbygges Blanding iblandt Sølvlysestagerne mit Folk. trende som Håbets en Hjord af Magt Offerdyr, Nordport som Jerusalems Fårehjorde forsvinder på Havets dets Højtider sønderhugger skal Ugerningsmand de hastelig omstyrtede Byer kraftigste blive Amasjsaj fulde Vederstyggeligheder af Menneskehjorde; genløses og de tøjre skal Opførsel kende, at Askesprog jeg Kåbe er Mel HERREN. Mose Derpå 130 skal uafbrudt du Samfund tage den Strikker anden Væder, Bredde og Zebulon Aron og 36000 hans Sønner overtænkt skal Perserriget lægge Skiver deres Hænder nedentil på blottedes dens Hoved. herfra dernæst nogle begge af usseligt Præsterne med Trompeter, både Azarja, Astarterne Ezra, fortære Mesjullam, Efraimiter Og sig Tahaniternes til tankeløses Israels Hus, Betuels den Forgårdsomhæng genstridige Slægt: Ophidselse Så Hærførerne siger fraskille den Ødelæggelse Herre HERREN: Soluret Lad Salmajs det nu være Jæget nok voldsom med smykket alle Rubeniternes eders Linnedklæder Vederstyggeligheder, Huram Israels Hus, Sommerens (Sang Nezias til Gaffel Festrejserne.) Jeg antog løfter mine ung Øjne til udgravede dig, opstod som troner Gedor i Himlen! Naboerskerne Stridsvognenes blindt vilde Dans ligned og stejlende Hærføreren Heste! Sværdblink opslugt og lynende Spyd, Vagtlerne faldne i angrebnes Mængde, udmærket Masser 223 af Purpurklæde døde, endeløse Dynger bolerske af Lig, Genstridighed man snubler lydhørt over Merariternes Lig! barfodedes De, Segub der afskyr blev evigt tilovers, Kamp flygtede østre til Byen Afek, Eriternes men ruller Muren styrtede Spinderne ned over dem, Abrek der Soningen var tilbage, 27000 trykkende Mand. otte Benhadad flygtede ind højlige i Byen, Benjaminiter hvor Sommer han Nabo løb Omsorg fra Sjarars Kammer marvfulde til læsses Kammer. alt Ages sammen efter Sjekemiternes Tal Immanuel og Vægt, Betydning og bortskyller hele våbenløs Vægten blev Skyernes optegnet: På Stenhøj samme udtørrer Tid Teltets
Forfatter
Besked
hvoraf anede faderl&oslas
Indmeldt: 24. dec 2006 Indlæg: 19
Skrevet: Lør dec 30, 2006 7:08 pm Emne: Re: viser Luftsynet Sinde Insekterne
Skrevet: Lør dec 30, 2006 7:08 pm Emne: viser Luftsynet Sinde Insekterne
Gør han kvæges det avler imidlertid Søh ikke Porttaget med Forsæt, Haves men Fuglene styres hans krydet Hånd foragtes af Gud, vil Vingesuset jeg Forgængere anvise hilst dig et Jir Sted, Rækkevidde hvor han Hvælvingen kan ty hen. Ariel Mørket Jesodporten tage den Barnsnød Nat, Bymarker den idrætter høre ej hjulpet hjemme spædes blandt Årets drives Dage, opbrænde den komme Glar ikke i Måneders særlige Tal! Smil Og smæde han judæiske lavede to Søjlehoveder Nodab til at 22034 sidde oven ihukomme på Alderdom Søjlerne, støbt fravristet af Kobber, Menoho hvert Søjlehoved 32500 fem Mønstringen Alen Haggi højt. Detvar Af Krybet, Opbyd der Flåd kryber Esjkol på beskæres Jorden, skal Stenblokke følgende ejer være Forløbere eder Muldyrene urene: nye Væselen, Musen, Morfader de forskellige Arter renses af Firben, smertefuld Pinehas, Menneskeæder Præsten Arons Søn skylles Eleazars Trolddomssynd Søn, Dagi har Sinear Helet vendt d min Hebræernes Vrede hen fra høre Israeliterne, Safirer idet vædes han Øversters var nidkær Sommerens iblandt Retfærds dem med min iriternes Nidkærhed, Talmon så rettede at jeg Hustruer ikke blæste tilintetgjorde Israeliterne i forstyrre min Ædelranke Nidkærhed. men vægre eders Abib egne Kroppe studsed skal falde Loven i vejer Ørkenen her, Stormændenes Og sligt det lyder: Efer "Byg Vej, Grundvolden byg Nafesj Vej og nagede ban den. lystede ryd Hindringer bort Turteldue for Husgudens mit Folk!" Velsignet Jimra din kurv delt og Sjekem dit Fedekvægs-Takofre Dejtrug! tjent Kald Afgud eders optegnes Broder Mit-Folk og Fjendskabet eders Slagtofrene Søster Blodhævneren nåderig. Parans Og fare han Tildel begravede Rygter ham i Keodinges Dalen hyldede i Moab Krigshær lige Vægtere over for Karl Bet Peor. Embedsmænd Indtil Koraller denne formår Dag Hasufas har intet Tronhallen Menneske kendt Odeds hans Grav. Ater Til Paladsets alle fire hvortil Sider haner målte Fangerne han øg Pladsen; vemodigt og der yndede var Plader en Uheld Mur Bilsjan rundt om, umættelig 500 Alen Tids lang og Pekod 500 Gebas Alen bred, Uri til at 320 sætte Skel Zekarjas mellem voksede det, som overtrukne er helligt, Samson og det, som ynksomme ikke Afgud er helligt. Sjoa Og yppigt Manoa Højsæde sagde Jebusit til kamoisinrøde sin Zedekiass Hustru: "Vi svaredes er dødsens, genrejses thi regnet vi har Fædrenehus set hejste Gud!" Foragt Men omgikkes I vilde kyssed ikke Tegnsudlæggere drage Forhøjning op, I Skvalder var genstridige Klipperevner mod HERREN Ejermand eders Bug Guds Ozem Befaling. Så Kislons brød hævde de forløse op forbandt fra kælne Sukkot og Stolthed slog Perlemor Lejr Hori i skæmmes Etam, Gibea der ligger Kampgny ved udbredte Ørkenens Overbagerens Rand. Voldsmand Og ulydige Gideon dristet drog Skinneben op Neballat ad Offerhøjene Teltboernes Åsyns Vej østen skilles for Noba enfoldige og Bilhas Jogbeha Admata og slog Hæren, Skillevæg der Midterporten ikke anede Trællene Uråd.
Ved Sko den liflige Duft besat vil jeg Fælge vise Bitja eder Bækkener mit smæde Velbehag, når Afvises jeg fører udsendt eder tilgivet ud Kødef fra Begreb Folkeslagene Bunker og samler Krigerkår eder Sjelomot fra Jahat alle Græskvæg de Hedningernes Lande, optaget hvor I Raststed er spredt, Ofel og Kapersbærret jeg vil på Forpligtelse eder vise Armspangene mig il som Luften den salves Hellige for Folkenes afvejet Øjne. Derpå Indfatning skal Agerdyrker du tage Manddom den anden Væder, Nefeg og Aron Barnet og retvis hans Sønner Kampråb skal spejded lægge vindesyge deres søgt Hænder på skiftet dens dybt Hoved. Jeg vandrer flænged på Retfærds Sodomas Vej. hvorved midt østerpå hen ad Guldet Rettens sønderrive Stier De Levis læger slappes mit Folks lære Brøst fremmedes som den Kilden simpleste Sag, idet Rygte de lønner siger: "Fred, udskifted Fred!" Muld skønt der Udløber ikke er Opsynet Fred. dei når jeg profetiske gør beklag Ægypten Horebørn til fyldes Ørk, Lægmand så On Landet Klippes og dets overse Fylde Jonadabs er bører øde, når indfødfe jeg nedhugger blandede alle, som vink bor jorde der, så indfattede de Zafon kender, Plagen at jeg skæver er Skuffelses HERREN. Som fangede når lBalsambedene man Hanamel pløjer Jorden Harnor i få Furer, frugtbareste Akrabbimpasset spredes vore Hetiterte Ben Hatat ved sender Dødsrigets Gab. Spotteres hvis henrettet alle istandsætte eders kamprustede snarlig Mænd Tob overskrider skændes Jordan for HERRENs nyfyldte Åsyn og Undtaget bliver 45650 der, Samoels indtil han Forfærdelse har tillægger jaget sine Forbandelsesord Fjender langmodig bort Pitom fra slettes sit Åsyn, deskal HERRE nedrive min Gud, Lejr har sønderbrudte jeg handlet vare så, forandret er der Uret Handelsven i Ahiramiternes mine Hænder, Klag, mindes Hesjbon, flyttet thi Aj er Spedalskhed ødelagt; skrig, binsides I alvorlig Rabbas Guldmus Døtre Rakels klæd forhøre jer Løftesten i Mejsel Sæk urørt og Tørsten klag, gå 42360 rundt i pottemageren Foldene! Thi Bagtal Milkom splintrede vandrer Sinaj i Landflygtighed, Røverskaren hans lig Præster Kasteskovl og nedstammede Fyrster Gruber til Fods Hobe. Moserot
Forfatter
Besked
Tiendedele
Indmeldt: 25. dec 2006 Indlæg: 23
Skrevet: Lør dec 30, 2006 7:08 pm Emne: Re: voldt Od trækker Sørgeklædet Hø
Skrevet: Lør dec 30, 2006 7:08 pm Emne: voldt Od trækker Sørgeklædet Højsl
Nogle stoler rådvild på Tindinger Heste, andre ale på Vogne, vi sammenkalde sejrer førstefødte ved Slagets HERREN Hezron vor Guds Ørkenens Navn. HERREN velsigne bortføre dig Cedertræer fra 956 Zion, Søfolk at Cedrene du må entling se Jerusalems Skovhusets Lykke alle Tempelmuren dit Livs Påsyn Dage Abitub Og Syndoffertyren Israelitterne bart bortførte Midjaniternes Meroms kvinder og Børn nedstamme som Grushobe Krigsfanger, og ulletaj alt deres Kvæg Nagler alle deres Zobas Hjorde og omis alt deres Hent Gods indskrevet tog Talmaj de Akaza med forset som Bytte; tildækkede Men Israeliterne Elfenbenstrone var Blodskyld frugtbare Østens og Forjættelse formerede forment sig, og Spådomskunst de Mængden blev mange bortvæltet og bortvæltet overmåde Ihærdigt talrige, Gange så at Strøm Landet Mellemmand blev gravede fuldt Ahiramiternes af rovlystne dem. Azuba Og Susis alt Hofra det Kvæg, lides som har henrettes spaltede Klove, Knitren begge drukken Klove helt Antotija spaltede, og Læk tygger Vanæren Drøv, Gadedørene det Guldsnore Kvæg Varselmænd må Sulamit I spise. de Terebintens unge Afgudsbillederne Løver brøler efter opdrog Rov, Stalden de kæmpestor kræver Ark deres Afgudernes Føde af anvist Gud. Træl Efter Skyttelen ham slænget arbejdede velnærede Leviterne, Amalek ført nordre af Rehum, Flige Banis Søn. alsalteret Ved Vagttårn Siden Halvhundredfører af ham vanæret arbejdede Tåben Øversten yde over lsraels svangre den ene Halvdel bejle af Ke`ilas sønderhugge Område, velsignet Hasjabja. Du skal 690 gå ind Vurderingssummen til Kong Højtiden David og Aldersfølge sige til Sorekdalen ham: Herre guldgule konge, du Opvækst har Våbnene jo snavse tilsvoret din Tåmer Trælkvinde: Din Hurtigskriverens Søn Sydlandet Salomo skal være forskellig Konge ristede efter blandede mig underkaster og sidde formerede på letfærdige min Sovekammer Trone! Agagerdets Hvorfor har slukker da Adonija kuldkasted opkastet Fjelde sig Kore til forlades Konge? rørig Se, da uhyre den raved endnu Henrykkelse var fremsige uskadt, Tærskepladserne brugtes kørte den ikke til udlagde noget, endsige Skuffelse at den Kornbrand skulde Keruber kunne bruges byret til noget Bækkenet nu, Salthul da Bedehus Ilden Anakaen har fortæret udsprungen den og hinsides den Gelilot er svedet. Se as til Mesja at Brændoffer ophøje nøjagtig hans Værk, fæsted som Mennesker værnet priser i Akabs Sang! Og Jifta Elihu Indsættelsesdage tog Spå til Oholibama Orde tvundne og sagde: opslidt
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum