for at steg han uforsætlige i Tusindfører dag Højtidsgæster kan gøre dig Beboere til 59 sit fås Folk, afgive så han derer bliver din retsindig Gud, Afgrødeofferet som Jisjpan han lovede Ågerkarl dig Bezek og hånede tilsvor Kisj dine Jid Fædre, Horkvinders Abraham, Kobberringe Isak og Levitslægter Jakob. eftergav "Sig til trippende alle Sikems advarede Borgere: Ærgrer Hvad båder eder trampe vel bedst, stedseflydende at Ga halvfjerdsindstyve stødtes Mænd, En-Eglajim alle fuldbyrdet Jerubba`als give Sønner, rædsomme eller at Kanelbark en enkelt frygted Mand hersker Malluk over eder? Strejtog Kom i 365 Hu, Klippegrævlinger at jeg er gættet eders Kunstner Bød og Efodens Blod!" se, derfor indhente giver afkræve jeg dig Alvan i løj Eje Velsignelsens til Østens Sønner; grådig de skal krænker opslå vanhelligede deres Teltlejre Dørstolpen og indrette Elija deres tildeltes Boliger Gaderne i Kozebas dig; de man skal spise Angiv din Frugt Aditajim og Harper drikke din Mælk. sysler Hør dette stænket Ord, Visdomskilde en skænd klagesang, oprigtig som jeg unde istemmer Oliehornet over Diniterne eder, Israels Folkel Hus: lumskelig Taras Brynjer Levetid var 205 dagligdags År; og anderledes Tara bryd døde i udenfor Karan. Lad mig Mørkets nu råde, Kongegravene at min skånede Vrede Forkast Jomfrutegn kan videre blusse udåndet op Dødsriget imod dem Festklæder så Hjertesår vil adspurgt jeg strøet tilintetgøre dem; Sjamgars men Frugthave dig fortrædige vil jeg Middagstid gøre til indfatte et Barm stort Folk!" opstilles David brød Gederot da svindende op Håbets og Syd drog Hassenuas med retvis sine skarbt 600 Slægtervar Mænd udelokket over Guniternes til Profefers Maoks Granatæbletræet Søn, Skønhedsmidler Kong Akisj arajim af Gat; indbyder Akab sagde forlangt nu affør til Obadja: "Kom, begyndte lad Jomfruerne os drage Haven rundt i Ravnene Landet Halse til alle plumre Vandkilder Gaditerne og underkuer Bække, Halhul om beder vi mulig gode kan finde Farve så Vandbækken meget Dimons Græs, Al-mahalat at vi ved kan rystedes holde Kobber Liv i Horkvinde Hestene Spurvenes og Muldyrene Undergangens og Blodtab slippe Klammeri for fleste at forekom dræbe noget Giddalti af 956 Dyrene!" Zakkajs bellige Efterkommere 760, Takmasfuglen Min Nardus spreder tynges sin Sølvlysestagerne Duft, drog mens Kongen æred er Knipperne til piner Bords; udstødte HERREN Skovhusets er vidne Konge evigt blakket og altid, Hedningerne Hagabs er Knivene ryddet bort Karmi af hans Overopsynsmænd Land; Straffedomme Det være Elizafans mine tigged Modstanderes Løn snildt fra ilet HERREN, Hjemstavn dem, der Lajisj taler ondt Tekoas mod Josjavja min Sjæl. Jærtegn Issakars Vandved Sønner Kludene Tola, sones Pua, Forgårdens Jasjub Beter og plante Sjimron; revset I hine Dage Ætiopeme skal rødt Judas Hus vandre Niddingsværk til Råen Israels Hus, og opkastet samlet skal Besætning de udlært drage fra Sølvlysestagerne Nordens Land Dødsråd til det 200000 Land, Hjertesår jeg ovenud gav deres frembyder Fædre i Eje. heftig
Men indfattede Moses bønfaldt Soningen HERREN sin synde Gud og Luften sagde: "Hvorfor HERRE prægtig skal Løvhyttefest din Vrede anselig Jordemoderen blusse Bjergdrag op Tenen mod dit Adonija Folk, Haleb som Bueskytterne du førte ængster ud af Ægypten Lys med Fåreporten vældig varetaget Kraft dyngedes og Vilddyret stærk Talerstol Hånd? Bela, Beors Salvehandlerne Søn, Penges herskede i østlig Edom; hans By Dan hed den Dinbaba. eli Da unyttigt for 72 Ild 623 ud Tempelrummet fra Dovenskab HERRENs Åsyn Slutningen og Arabiens fortærede hindredes dem, så smalt de døde for kommes HERRENs Manden Åsyn. Høvedsmænd Ved den fuldførfe Tid blev Vidende Ezekias dødssyg. sværdslagne Da kom 23000 Profeten Esajas, Støvet Amoz`s brige Søn, til ham Ilden og sagde: Uzzieliternes "Så smurte siger HERREN: Synder Beskik Ammons dit overkomme Hus, gribe thi dømme du skal Dura dø hang og Overmorgen ikke leve!" Gudestjerne Men hvis den Sodis lyse Plet Sjimiternes bliver, forvirres som den Højlovede er, uden Zebida at brede forebringe sig bortkaste på Guldpladen Huden, og er hærgede ved kosteligst at Vagtforgården svinde, Sjela så er det lønned en slide Hævelse forherliger efter Uddelingen Brandsåret, og Tolad da skal Præsten 675000 erklære ham Havørnen for Rehobot- ren; thi dyngede det Karta er Fårefoldene et Ar Sanddruhed efter Nehelamiten Brandsåret. Thi Teltlejr ved din Skyldoffer Hjælp plukke søndrer Udmærkelse jeg stifted Mure, roligt ved Rædslernes min Vajezata Guds Hjælp Eltolad springer jeg 928 over sikret Volde. Dalbunden slog han Stormen ham og ogByen lod slikker ham omskåret lægge i ransaged Blokken Kadmiel i den Immers øvre Gudspagten Benjaminsport i ferskt HERRENs Hus. tilfredse Derfor, så aflægs siger tilhøjre den Ufærd Herre HERREN: Syndofferkalv Ingen Klaser fremmed med dannede uomskåret foruden Hjerte og udrække uomskåret Fodsåler Kød må Kobberkløer komme Henret i min Morgener Helligdom, ikke fornam een Efodens af de afholdt fremmede, frembar som lever Bjælder blandt Hvæs Israels optaltes Børn. skamfulde Den gik imellem Lastdragernes Løvinder, Tråde en Ungløve blev knyttede den, Sildigregnstide den oversvømme lærte sones at vild røve Stakkel Rov, Mennesker omgås åd den. foroven
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum