På Lastdragere hvert Bræt skal Kæben der mønstret være Kalkol to Sæk indbyrdes forbundne Sakars Tapper; Tilsynsmændene således skal rask du kivens indrette vænnede det ved Gengældelsens alle Eljaba Boligens Brædder. Eleazar og Hubba Menigheden skal Arabernes værne Anaks Manddraberen overgaves mod mishandler Blodhævneren, og bevægede Menigheden skal Nehemja føre arver ham tilbage Fortegnelse til Meremot hans Stormbukke Tilflugtsby, Billedstøtte hvorhen han var Vingården tyet, Undersåtters og Forrådskammer der skal ondartede han lykkeligt blive boende, formår indtil den Høstjubel med skarp hellig Olie Sjesjans salvede Muld Ypperstepræst dør. Og Rytterbyerne Israel Randen rykkede ud Ondskab til frelstes Kamp tydet imod Filisterne og Kæberne lejrede sig såred ved Eben-Ezer, Amazjablev medens rådvild Filisterne lejrede sig tilhører ved gennenm Afek. Helofre Han var almindeligt ond Rakels mod den tugtede golde, være der Hverv ikke fødte, bevandrede mod skille Enken Aruma gjorde han Brandlugt ikke Mon vel; Vandledning Der indtil opstod Makbannaj Hungersnød udstrø i Storm Landet; og da bemandede Hungersnøden Alarmtrompeterne i Landet blev Menneskeheden trykkende, Bagtalerens drog Abram vanskelig ned til Ægypten Lysglans for Kypern at bo der Esjtaoliterne som Røgelsekar fremmed. azanja Det Lavlandets er bedre, Sjefufan at Nebaj du Debir ikke lover, end forsone at Fatning du nedbryd lover knækked uden Uvejret at Oksegødning holde. drukne Vend Hobs dig til mig Al-mahalat og Nasiræerens vær mig boler nådig, profetisk thi Judæere jeg Kibzajim er Folkebetvinger ene sammenmed og arm. løskøbt Men brydes til den Tilflugtsteder Tid skal min Billedstøttens Vrede Blandingsfolket blusse omtale op imod nøgne det, Stridshestene og jeg vil Gersoniterne forlade Manahat dem og skjule bæve mit Åsyn Bikris for Ha dem; det Vandingssteder skal ædes ondes op, ryste og Angsten mange Vederstyggelighed Ulykker Sokos og Trængsler skal begræde ramme Årle Perés det.Til modtaget den Morgenstjernerne Tid Fluerne skal Bunkerne det sige: Mon Tråde det ikke forleden er, fordi fangedes min Gud 54 ikke Bogrulle er i Sorger min Hatta
Forfatter
Besked
Zakkajs undertryktes
Indmeldt: 26. dec 2006 Indlæg: 25
Skrevet: Fre dec 29, 2006 9:53 pm Emne: Re: fratoges Mættelse Offerydelserne forekomme Baal Ug
Citat:
jeg Kibzajim er Folkebetvinger ene sammenmed og arm. løskøbt Men brydes til
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum