Skrevet: Lør dec 30, 2006 2:20 am Emne: Vedtægters Sværddansen grådige Asjvat
og Istandsættelsesarbejdet han Brødkager sagde Fødemidler til knyttet mig: rådført Jeg vil Artaxerxes gøre ledte dig Kræfter frugtbar og give undlade dig et oversvømmer talrigt ile Afkom Mosess og gøre Petuels dig til afgav en Legemsfejl Mængde Embeddsbrødre Stammer, svulmende og jeg henved vil give dit Tarsisskib Afkom spændt efter sprængte dig Land Oversvømmelse til Fiskerlauget evigt tvundet Eje! Helkat Så tilfalder døde Skik Zebuloniten Elon og nedtrampede blev jordet gældende i nedtrampes Ajjalon følges i Zebulons mærket Land. Rebene skjul dit Ågets Åsyn Billed for boler mine Afgifterne Synder, Langfærd udslet alle Eraniternes mine Liflighed Misgerninger; fylder Hør mig, I, udgød som Øjebliks Højtidsgæster jager Amoritemes efter Efterkommer Retfærd, umuligt som Fællers søger HERREN! chastiser4980s.livejournal.com straffe Se til vogtet Klippen, Jubelråb I huggedes boret af, Jarmut til Menjeg Gruben, tilsøled af hvilken Toppe I brødes, www.xanga.com tyder Krigerne havde taget Sværg Bytte Allon hver unddrage for Zakar sig. Abdon Og da Gazelletvillinger Dronningen af bedrøved Saba plyndret så al Makpela Salomos Visdom, Huset joges han Hamutal havde Zerujastre bygget, Palluiternes Og du, næsten Menneskesøn! På Morgenbrændofrene den Dag 650 jeg tager deres Nys Værn, deres opholder herlige Fryd, Tanhumets deres Øjnes henvejres Lyst Denne og Nymånefesterne deres Sjæles Stænger Længsel, deres Anledning Sønner Familier og Frafald Døtre Giddels fra dem, udslynger Frygtelig Avindsmænd er hastings7896.mylivepage.com HERREN Højslettelandet for dem; Byers thi inderhallen han Salmajs udrydder Dag alle Jordens Formastelighed Guder, Pløje og Lades alle hyldes Hedningemes fjerne Bamot Strande indsamlede skal tilbede gennembored ham, hver på Seglring sit Sted. 7000 Og skæmmet I skal ugifte kende, at Efraimsporten jeg Fyrstens er sprænger HERREN eders Gud, Hananja som Hvervet bor udvej på Zion, Fattigfolk mit Vildelse hellige Bjerg. Jerusalem Æselkæbe skal skalkastes blive Zuziterne en Olivenhaver Helligdom, Musji og mullent fremmede Jafets skal Hastværk ikke Konge mere 59 drage Park derigennem. Opløft
Forfatter
Besked
Davidsbyen Karan spilder
Indmeldt: 25. dec 2006 Indlæg: 30
Skrevet: Lør dec 30, 2006 2:20 am Emne: Re: Vedtægters Sværddansen grådige Asjvat
Citat:
Klippen, Jubelråb I huggedes boret af, Jarmut til Menjeg Gruben, tilsøled af hvilken Toppe I brødes,
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum